Ahad, 24 November 2013

Siapa itu saya?

Saya ? siapa saya...saya diberi nama Muhamad Hafizi cahaya mata ke 3 dlm 4 bersaudara...dan yang bestnya kami  semua lelaki..hehehe..lelaki tak bermakna kami ganas/brutal...kami cukup kasih sayang dari abah dan emak kami...dibesarkan dalam keadaan yang serba sederhana tidak membuat kami rasa kurang segala-galanya malah rasa cukup segalanya..alhamdulillah...Saya disangkakan bongsu tapi alhamdulillah adik saya yang menggantikan saya...nasib baik saya tak di bongsukan kerana pastinya akan menjadi seorang yang pemanja..jejeje...

Lahirnya? 18 april tahun rahsia...lahirlah saya seorang lagi zuriat hasil perkahwinan emak dan abah yang kini hampir 31 tahun usia perkahwinannya...bersyukur..bersyukurlah lah kita kerana dilahirkan sebagai islam...

Johor ? Ya...itulah negeri saya membesorr...keluar pon sekejap je masa study...walaupun emak dan abah bukan berasal dari johor tapi kini johor lah yang menjadi tempat kami berteduh...tempat kami mencari rezeki dan tempat kami mencari jalan hidup...

erm...jam dah pukul 11.00 sambung besok lah...arini ni dulu..hehehe..as salam...slmt mlm...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan