Selasa, 13 Januari 2015

Aku Lemah

Indahnya hidup bersyariat...in sha Allah tiba masanya.Hari ini ambil cuti sebab kepenatan menguruskan pendaftaran anak - anak orang nak masuk sekolah, itu yang berkesempatan menulis hari ini.

Ya Allah lemahnya hambamu ini ya Allah. Hari ini dan hari seterusnya akan terus berlalu, tapi aku tetap orang sama, lemah.Aku tahu hari ini dan hari seterusnya aku melakukan perkara yang sama, tapi....aku lemah terus merelakannya...

Ya Allah aku hamba ini tahu ianya berdosa , tapi aku masih berat untuk meninggalkanya. Ya Allah hambu ini lemah bantu lah hambu mu ini Ya Rabb.

Ya Allah, Ya Latiff...lembutkan kan pintu hatinya, ahli keluarganya dan ahli ahli keluargaku untuk mempermudahkan & menyegerakan urusan kami ini ya Allah, kerana setiap hari bersamanya daripada dosa dapat aku tukarkannya menjadi pahala dan berkah dan daripada mengingatinya menjadikan aku lalai menjadi mengingatinya semakin aku dekat padamu ya Allah...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan