Sabtu, 24 Januari 2015

Apa yang kau takutkan ?

Hari ini, sama seperti hari - hari sebelumnya...masih terus mencuba..tapi..masih ada belum jawapan darinya... :(

Apa yang kau takutkan hafizi ?
Apa saya takutkan....erm...Dosa...

Hari ini fizi masih dihidupkan atas sebab apa ya? pernah tak terfikir ?
Itu lah fakta yang saya dan semua harus terima...aku dihidupkan sehingga ke hari ini atas dosa - dosa ku yang masih lagi terkumpul, menimbun nimbun....banyaknya.

Peluang yang masih ada ni apa yang perlu aku buat? pernah tak terfikir ?
Sama..dan terus sama. Terus melakukan dosa walaupun masih diberi peluang.

Aku perlu kuat...melawannya..
Tapi aku perluan bantuan mu ya Rabb...

Sesungguhnya Allah S.W.T takkan pernah mensia-siakan pengorbananmu,
Bilamana kau tinggalkan semua ini kerana Allah S.W.T semata,
YAKINLAH...
Akan ada sesuatu yang indah untukmu di pengakhiranya nnt...

Semoga satu hari nanti terbuka pintu hatinya.....




:(







Tiada ulasan:

Catat Ulasan